Google +   

Politica de Retur

 

Politica de Retur UpStore

Clientul poate denunta unilateral, in scris ,  contractul cu UpStore.ro in termen de 10 zile lucratoare fara a invoca un motiv anume  (cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta) . Astfel, produsele cumparate de pe UpStore.ro pot fi returnate conform legii, in 10 zile lucratoare de la primirea lor prin curier.

Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, neuzat sau purtat , zgariat etc, in ambalajul original, cu accesoriile aferente. In momentul returnarii produselor, acestea trebuie reambalate ( de ex: cutiile in care exista produse – pantofi, curele, parfumuri -  trebuie ambalate in alte cutii mai mari ) , astfel incat ambalajul produsului sa ramana in stare perfecta. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator, ele pot fi reexpediate clientului.

Produsele se vor returna DOAR prin curier rapid ! NU se accepta retururi prin Posta Romana! Coletele nu vor fi ridicate de la Posta !

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului care va urmari traseul coletului pentru a fi sigur/a ca acesta a ajuns la sediul UpStore.ro!

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura, certificat de garantie in original. Contravaloarea produselor se va inapoia in cel mult 30 de zile de la data primirii returului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Produsele cosmetice, incluzand parfumurile nu pot fi returnate daca au fost despachetate sau desigilate de catre client.Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.Pantofii trebuie sa fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Pantofii cu urme pe talpa nu vor fi acceptati pentru returnare.Ochelarii de soare trebuie sa fie intacti la returnare. Produsele returnate trebuie sa aiba etichetele intacte ! 

In conformitate cu legislatia in vigoare, articolele de lenjerie intima si costumele de baie nu pot fi returnate exceptie facand produsele livrate cu deteriorari sau defecte !

Pasi de urmat pentru RETURNAREA produsului:

1. .Anuntarea intentiei de a returna 1 produs/ mai multe produse se face  OBLIGATORIU telefonic inainte de a incepe alt demers, la numarul de telefon : 021 /667.95.67 sau pe email : office@ementor.ro 

2.Completarea formularului existent pe site la SERVICII / Returnari Produse .

3. Ambalarea produselor pe care doriti sa le returnati - produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni !

4. Adaugarea in colet a : certificatului de garantie , copiei dupa factura .

5. Trimiterea coletului /coletelor  cu o firma de curierat rapid catre sediul UpStore.ro – Strada Liliacului, nr 47D, sector 1, Bucuresti;

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile ce au fost ridicate de la sediul companiei sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta , ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.

Daca produsul livrat este altul decat cel comandat va rugam sa anuntati cat mai curand acest lucru la numarul de telefon : 021 /667.95.67 sau pe email :office@ementor.ro pentru a returna produsul necorespunzator si a fi inlocuit cu cel corect. Inlocuirea produsului se face in limita disponibilitatii pe stoc a produsului. Procedura de returnare este cea mai sus mentionata. In acest caz, toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de UpStore.